2015. december 5., szombat

A díj - II.


Bajban vagyok. Illetve voltam. Amikor három hete megleptek ezzel a díjjal fogalmam sem volt az ezzel járó minimál kötelezettségekről, utánanéztem, megkérdeztem az alapítót, Pupát és gyakorlatilag szabad kezet kaptam. Kikötések nem voltak, így bármilyen kifogással engem lehet szidni.



Előrebocsátom, nem vagyok nagy blogolvasó, kereső, mint már többször leírtam, a sajátom is inkább egy napló magamnak és a szűk körnek mint a nagy nyilvánosságra való törekvés. Nem hiányzik az egómnak sem, nagy prioritása nincs. Próbáltam keresgélni a frissebb és régebbi blogok között, aki túl cikornyásan fogalmaz, azt nem szeretem, aki nagyon szakmai szemmel közelíti a dolgot azt sem. Azt élvezem, ami szórakoztat. Több emóció mint ráció.


Alaplének ennyi elég, így döntöttem a két idei díjról:

Elsőként Leventének, a szemlélődő horgász blog írójának szeretném adni, aki bár egy ideig eltűnt, mindig olyanokat írt, ami megfogott, úgy a tartalom, mint a képek tekintetében. Isten éltesse.

Másodsorban - és ez alkalommal több szempontból rendbontó leszek - egy olyan embernek adom, akit vicc szintjén megemlítettek nekem, hogy mi lenne ha ő kapná, bár nekem is eszembe jutott előtte, de nem a poén kedvéért. Kapta már a díjat néhány éve, tehát az első lesz aki újra díjazott, és idén nemhogy nem írt horgász témájú bejegyzést, de még halat fogni sem igen indult el, viszont volt egy momentum, ami miatt egyedülálló: Egy nagyobb webshop fórumán a régebbi írásait zip formátumban küldözgetik egymásnak a páciensek. Anno sok mindent ezen írások miatt kezdtem el, mindegyik megfogott szórakoztató és intelligens mivolta miatt. Talán ezzel  a lökéssel - és folytonos rábeszélésre - visszateszi a régi írásokat és folytatja amit elkezdett. Igen, Gábor, alias Atyafi a másik. 

Mindenkinek békés, boldog ünnepeket, halban és  sikerekben gazdag új évet kívánok!

5 megjegyzés:

  1. Hoppá! A régi motorosok! Jó választás :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Azért kíváncsi leszek a visszhangokra :)

    VálaszTörlés
  3. Ez komoly? Mert én már referáltam is rá az én blogomon. :>)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komoly hát, ilyesmivel nem viccelünk.. :)

      Törlés
  4. Jól választottál! Gratulálok a díjazottaknak!

    VálaszTörlés